Było...

sobota, 3 marca 2012

Kilka słów + Prolog

Może kilka słów ode mnie. Blog powstał przez to , że mi się nudziło i wymyślałam historie. Jedna mi się spodobała. Było to przy słuchaniu piosenki Lil Wayne - How to love. Spodobał mi się tytuł i dzięki temu powstał blog. Nie opowiada on o mnie a o przyjaciółce. Ja raczej wcielam się w rolę Olivii.

_____________________________

"Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu, wyciągnij naukę z tego i idź dalej.
Nie bądź rozgoryczony tym co było.
Ciesz się z tego co będzie."
~ Zayn Malik

*Puść*

Ostatni raz spojrzałam na nasz były dom, wyrzuciłam papierosa, założyłam okulary na nos i wsiadłam do samochodu. W końcu po wielu latach namawiania, błagania itp. przenosimy się do Bradford. W sumie przenosimy się też dlatego, że i mama i tato dostali propozycje pracy w szpitalu tam. Tak moi rodzice są lekarzami, tak samo jak rodzice Oli. Przejechałam dłonią  po ćwiekach na moich spodniach. Ogólnie dzisiejszy strój był taki luźny, czeka mnie gdzieś 4 godziny podróży. Włożyłam do uszu słuchawki i puściłam muzykę. Oczywiście Lil Wayne'a, on jest niesamowity. W połowie drogi zrobiliśmy postój. Zapaliłam papierosa. Rodzice nie zwracali mi uwagi. Miałam 16 lat, mogłam to robić. Potem wsiedliśmy i ruszyliśmy znowu w drogę. Około 16 dojechaliśmy. Czas zacząć nowe życie. Nie oglądać się na to co było złe tylko patrzeć na to co będzie dobre...

4 komentarze:

  1. kurfaaaaaaa, daaj następny ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. `dam jak ogarnę co w nim mam być sądzę ,zę do końca tygodnia będzie ;3

      Usuń
  2. A ja się spytam kiedy dodasz pierwszy rozdział, ponieważ prolog zapowiadał się obiecująco, a teraz to czekanie mnie jakoś zniechęca :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ekhem, a gdzie pierwszy rozdział? czekam, czekami doczekać się nie mogę!

    u mnie nowy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń